18/03/2026
🇹🇷🇹🇷 " ÇANAKKALE GEÇİLMEZ " DEDİRTEN O BÜYÜK RUHU, BUGÜN ÇOBANLAR'DA BİR KEZ DAHA İLİKLERİMİZE KADAR HİSSETTİK! 🇹🇷🇹🇷
Milletimizin bağımsızlık yolunda kanlarıyla tarihe altın harflerle yazdıkları Çanakkale Zaferi'mizin 111. Yıl Dönümünde Aziz Şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla andık.
Çobanlar Merkez parkta Atatürk Anıtı'na Çelenk sunulmasıyla başlayan törene Kaymakamımız Sayın Nazmi YÜCEL, Belediye Başkanımız Sayın Ali ALTUNTAŞ, Çobanlar İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Göksel KOÇLUK,İlçe Protokolümüz, Öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz katıldı.
Ardından Çobanlar Kadın Kültür Evi Konferans Salonu'nda, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz koordinesinde Çobanlar Çok Programlı Anadolu Lisemiz tarafından hazırlanan anma programına geçildi. İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Göksel KOÇLUK'un da yakından takip ettiği ve Kuran Tilaveti ile başlayan salon programında, öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin emekleriyle ecdadımızın bu vatan için yaptığı fedakarlıklar bir kere daha yad edildi.
Salon programının ardından Sayın Kaymakamımız, Sayın Belediye Başkanımız, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz ve İlçe Protokolümüz Çobanlar İlçe Mezarlığındaki Şehit Polis Memuru Ekrem Gebece, Şehit Jandarma Er Halil İbrahim ATASAGUN ile Kale köyümüzdeki Şehit Piyade Er Cüneyt TAŞYÜREK'in kabirlerini ziyaret etti ve şehitlerimize dualar edildi.
BU TOPRAKLARI BİZLERE VATAN KILAN TÜM ŞEHİTLERİMİZİ SAYGI, RAHMET VE MİNNETLE ANIYORUZ... RUHLARI ŞAD, MEKANLARI CENNET OLSUN...
yil
cpal