19/05/2026
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, ilçemizde düzenlenen resmi törenle kutlandı.
Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Günün anlam ve önemine dair yapılan açılış konuşmalarının ardından bando gösterisi ile devam eden törende öğrenci gruplarının gösterileri ile jimnastik gösterileri yer aldı.
Çeltik Çok Programlı Anadolu Lisesi ve Gökpınar Anadolu Lisesinin koordinasyonunda gerçekleştirilen kutlama programı, ilçemizde düzenlenen voleybol turnuvasında dereceye giren okul ve öğrencilerimize İlçe Kaymakamımız Sayın Doğan Can Kandemir ile Belediye Başkanımız Sayın Ali Meşe'nin kupa ve madalyalarını vermesi ile tamamlandı.
Programa; Çeltik Kaymakamı Sayın Doğan Can Kandemir, Çeltik Belediye Başkanı Sayın Ali Meşe, ilçe protokolü, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.