23/04/2026
🇹🇷✨ 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkuyla kutlandı.✨🇹🇷
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği bu anlamlı gün, ilçemiz Dörtyol Meydanı’nda gerçekleştirilen Çelenk Sunma Töreni ile başladı; ardından programımız, İlçemiz Gençlik ve Spor Müdürlüğü’ne ait Kapalı Spor Salonu’nda büyük bir heyecan ve gururla devam etti. 🎈🎉
Programımıza; İlçe Kaymakamımız Sayın Hasan Hüsnü Türker, Belediye Başkanımız Sayın Yaşar Kemal Kantartopu, Cumhuriyet Savcısı Sayın Sadık Dereyatuk, İlçe Emniyet Müdürü Sayın Tayyar Arıkan, İlçe Jandarma Komutanı Sayın M. Kadir Kara, İGM üyelerimiz, siyasi parti temsilcileri, kurum amirleri, kıymetli protokol üyeleri ve değerli hemşehrilerimiz yoğun katılım sağladı. 🤝
Bu anlamlı günü bizlere armağan eden başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, tüm şehit ve gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor; çocuklarımızın bayramını en içten dileklerimizle kutluyoruz. 💐🇹🇷
.42 .dnc