En kommunikationsväg mellan bemanningsenheten och timavlönade. Syftet med vår sida är att få ytterligare möjlighet till information och kommunikation med dig som jobbar som vikarie i Bemanningsenheten ÄVO Sydväst. Du är välkommen att vara delaktig i diskussioner, komma med kommentarer eller bara läsa vad andra skriver. Använd inte den här sidan om du vill meddela bemanningsenheten ändringar i din
tillgänglighet mm. Sådan information måste tas någon annan väg, eftersom vi inte bevakar sidan hela tiden. Epost: [email protected]
Allmän information
- Vi lägger ut information som är användbar
- Ställer frågor kring vad du tycker
- Lyssnar på dina åsikter
- Svarar på dina frågor
- Tittar vad som skrivits flera gånger dagligen vardagar
- Försöker svara så fort vi kan
Du som gillar sidan
- Ställer frågor om du undrar över något
- Kommenterar och tycker till
- Kommer med idéer
- Berättar om goda exempel
Tänk på
- Att inte skriva sekretessbelagda uppgifter eller kränka någon
- Att sidan inte är till för politiska diskussioner
- Att inte publicera reklam, till exempel för produkter
- Att innehåll som strider mot sidans syfte kan vi välja att ta bort
Kränkande innehåll raderas. Om du själv upptäcker sådant innehåll kan du anmäla det till: [email protected]
Du kan också använda Facebooks egen funktion för detta, klicka då på "anmäl" som finns vid varje inlägg. Foton och filmklipp
- Vi vill inte att du, på vår sida, lägger ut foton eller filmklipp på personer utan att de vet om det och tycker att det är okej.
- När det gäller barn under 15 år ska du fråga vårdnadshavaren innan. Om du hittar ett foto eller filmklipp på dig själv här på vår sida som du vill att vi tar bort så hör du av dig till oss.