08/06/2026
Idag måndag sköna vibbar och väder när vi mötte väljare vid stationen innan mandatperiodens sista kommunfullmäktige! Ikväll har MP:s gruppledare Maria Tuvesson bla lyft fram vikten av att möjliggöra flyttkedjor innan vi börjar bygga villor på jordbruksmark. Snart ska vi diskutera klimat- och energistrategi och visionen för Väsby 2060! Vi behövs i Väsbypolitiken!