20/07/2023
Aningen ringrostig och med en stor ryggsäck som j-las med mig blev det ändå ok. Jag har ju ingen kondis längre, men åtminstone cyklar jag i uppförsbackarna där latisarna lägger av för att det är jobbigt. Kanonkul att äntligen få cykla igen! 💖