19/06/2026
Glad midsommar!
Nu tar vi en välbehövlig paus för att ladda batterierna. Vi ses igen i augusti när vi går in på slutspurten för att byta regeringen och skapa en mer rättvis och hållbar framtid för alla.
Tills dess – njut av solen, gemenskapen och semestern!
Vänsterpartiet Tyresö