09/06/2026
Ett stort och varmt TACK 🤍 Ni i princip tömde växthusen på bara ett par timmar imorse, helt otroligt vilken rusch det blev, det var vi inte riktigt beredda på 🌸 Tack för förståelse när kön ringlade lång genom hela butiken, vi jobbade på så gott vi kunde bakom kassorna 🤗
Nu har vi stängt;
något tidigare än vi först trott.
Antingen för säsongen, eller för gott. Det återstår att se. När vi vet mer, berättar vi 💕
PSST! Det står några sista gurk- och tomatplantor, gräslök och persilja utanför entrén. 20kr/st, Swishbetalning (se skylt) 😌
Återigen TACK! För allt - särskilt alla fina ord vi mötts av längs vägen… de tar vi med oss vidare. 💕 Vi önskar er en skön, blomstrande sommar!
/ Vi på Mårdsmålen