19/06/2026
Västernorrland i våra hjärtan! 💚🌻🇸🇪
Vi bor på en makalös vacker plats så rik på upplevelser i vacker natur och i städernas arkitektur. Vi har skogar att vandra i, vatten att bada i och städer som erbjuder både nattliv och arbetsliv.
Vi har något att vara stolta över och som vi bör värna och ta hand om, långsiktigt. För visst vill vi att även våra barn och barnbarns barn ska kunna få njuta av detta vackra?
Vi i Miljöpartiet står i stadig solidaritet med alla människor på denna planet, med djuren och det ekologiska systemet och de kommande framtida generationerna! Det är det som är fundamentet i vår politik! Inget själviskt roffande eller kortsiktigt utnyttjande av naturresurser som får långsiktiga konsekvenser. Vi står för tydlighet och en politik grundad på fakta och forskning!
Vi vet att Sverige, Västernorrland och Sundsvall vinner på grön politik!
Glad midsommar! 💚🇸🇪
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻