12/06/2025
Nu blir det filmkväll! Filmen blir The wind that shakes the Barley som handlar om det Irländska frihetskriget. Kom med för att se på film, hänga, äta snacks och ha intressanta diskussioner om denna filmen som tråkigt nog är relevant för dagens värld!
Vi ses kl 18:00 på Tingsvägen 17 (men jag har sett att på google maps kallas det tingstorget 17). Om man inte hinner i tid så är det lugnt, du kan hoppa in under filmens gång!
Vare sig du är erfaren medlem eller det är första gången är alla välkomna! Har du några frågor är det bara att meddela oss på denna instagram. Hoppas vi ses där!