12/05/2017
Nu är första veckans fältarbete på Jordbrogravfältet avslutad. De duktiga studenterna från Stockholms Universitet har jobbat tappert i både snö och hagel. Nästa vecka tar vi nya tag med fler studenter som anländer för att gräva. Trevlig helg!