09/06/2016
Igår hade vi vår första träff där vi bland annat planerade för GU Roslagens framtid med förslag på hur vi ska gå till väga och idéer för aktiviteter. Igår blev vi fyra personer men fler ska det bli! Nu blir det antagligen ett sommaruppehåll eftersom mänga reser bort och så vidare men vi ses med all säkerhet i höst! Ha en bra sommar☀️ 🎉🌱👊🏻