10/06/2026
☀️ Under dagens besök i Tratten har vi fått möjlighet att möta många Oskarshamnsbor i samtal om både stort och smått. Det har handlat om allt från frågor som rör den egna vardagen till tankar om hur vi tillsammans kan fortsätta utveckla vår kommun.
Att komma ut och lyssna är en viktig del av vårt arbete. Varje samtal ger oss nya perspektiv och en bättre förståelse för vad människor tycker, tänker och prioriterar.
Tack till alla i Tratten som tog emot oss och delade med sig av sina erfarenheter och idéer. Det är genom dialog och engagemang vi bygger framtidens Oskarshamn – tillsammans. 🌹
Tillsammans är vi Oskarshamn.