Stadsföreningen i Norrköping

Stadsföreningen i Norrköping Sidan för er som är medlemmar, eller som är allmänt politiskt intresserade av mig Stadsföreningen (M) Norrköping. Här kan ni följa allt som händer//Stads

10/12/2023
12/04/2022

Viktig information till er som följer denna sida!

Stads har en ny sida: Moderata Stadsföreningen i Norrköping

Vi kommer endast att använda den nya sidan från och med idag.

Denna sida kommer vi tömma inom kort.

Hoppas vi kan ses på den nya sidan!

Vänligen,

Styrelsen
Moderata Stadsföreningen i Norrköping

Är du en av dessa personer?
08/03/2022

Är du en av dessa personer?

Mycket intressant undersökning Ⓜ
22/05/2018

Mycket intressant undersökning Ⓜ

68 härliga samtal blev det med Stadsföreningen i Norrköping kampanjare denna fredag. Fika, kaffe och härligt solsken bjö...
18/05/2018

68 härliga samtal blev det med Stadsföreningen i Norrköping kampanjare denna fredag.

Fika, kaffe och härligt solsken bjöd Kimstad på. 🌞 Vi tackar för alla härliga hejarop, och till er som kom fram för att få extra information och meddelade att er röst är vår, tack 🙏

Bäst idag var helt klart lokföraren som öppnade dörren och ropade "kan inte jag få en sådan påse"? 💪Ⓜ

Vill du vara med och kampanja med oss, tveka inte att höra av dig.

Trevlig helg
Styrelsen

Idag har moderata Stadsföreningen kampanjat i Skärblacka. 75 Ⓜ- påsar med godis, en hel del info, kloka samtal och många...
28/04/2018

Idag har moderata Stadsföreningen kampanjat i Skärblacka.
75 Ⓜ- påsar med godis, en hel del info, kloka samtal och många skratt senare tackar vi för en mycket bra dag, trots regnet som ville infinna sig.
Stadsföreningen avslutade såklart kampanjen med en fika på plats 💪
Trevlig Lördag Ⓜ

Kom och diskutera Norrköpings kultur- och fritidsliv ikväll kl 18:00 på M- huset ? Vilka sitter i nämnden ? Vad vill vi ...
21/03/2018

Kom och diskutera Norrköpings kultur- och fritidsliv ikväll kl 18:00 på M- huset ?

Vilka sitter i nämnden ?
Vad vill vi framåt ?
Hur är fördelningen mellan kultur och idrott ?
Vad vill du att vi tar med oss ?

Vi bjuder på fika, du står för frågorna.
Varmt välkommen denna onsdag 21/3 kl 18:00

// Stadsföreningen

Stort tack till alla Stadsmedlemnar som var på plats i Rosen ikväll, när Norrköpingsmoderatera hade nomineringsstänma oc...
13/03/2018

Stort tack till alla Stadsmedlemnar som var på plats i Rosen ikväll, när Norrköpingsmoderatera hade nomineringsstänma och kretsårsmöte.

99 röstberättigade medlemmar var på plats för att bestämma hur listan till kommun och region skulle se ut. Ett starkt gäng på plats avslutade med middag på M-huset.

//Stadsföreningens styrelse

Hej alla medlemmar. Låt oss börja presentera stads nya styrelsen som ska ta föreningens områden till valseger tillsamman...
05/03/2018

Hej alla medlemmar. Låt oss börja presentera stads nya styrelsen som ska ta föreningens områden till valseger tillsammans med Norrköpingsmoderaterna. Först ut är vår nya sekreterare !

Ann-Sofie Bergeling 🌟

Ledamot i Stadsföreningens styrelse i Norrköping

Har tidigare varit politiskt engagerad i Linköpings kommun, Regionen och på riksplanet, dock för ett annat borgerligt parti. Nu har jag hittat hem igen och återvänt till Moderaterna.

Ett starkt skäl till detta är att jag tycker att partiet alltmer betonar även de "mjuka frågorna" som sociala frågor och välfärdsfrågor.

Jag är 68 år och gift. Mina tre söner är vuxna och utflugna. Mina intressen är musik och kultur i olika former. Mycket tid ägnas åt vår dvärgschnauzer Abbe, 3 år.

Promenader utmed Strömmen bidrar till skön avkoppling.🌟

Önskar du komma i kontakt med Ann-Sofie gör du det lättast via nedanstående:

Mobil nr: 0703 492304
Mailadress: [email protected]

Då var ytterligare ett fantastiskt år med moderata Stadsföreningen över. Ett lyckat år, fick ett lyckat årsmöte. Tjugota...
28/02/2018

Då var ytterligare ett fantastiskt år med moderata Stadsföreningen över. Ett lyckat år, fick ett lyckat årsmöte. Tjugotalet gäster var på plats när Anna Sotkasiira Wik hälsade alla välkomna.

Årmötestalare var Hans Stigsson, politisk redaktör. Det blev så populärt att vi fick förlänga talartiden 😉 många kloka frågor och åsikter fick Stigsson besvara.
Bäst av allt är att vi som var på plats, redan idag vet hur valet kommer att gå. Vi tackar Stigsson för denna otroliga kväll. 👏👏👏

Slutligen möte och gruppbild med nya styrelsen. Vi kommer att presentera en och en inom kort. Två helt nya ledamöter in som ska stärka upp Stadsföreningen detta valår. Extra välkomna till er 💪

Adress

Norrköping
610 20

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Stadsföreningen i Norrköping postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela