19/05/2026
Ljuvlig försommar🌿kväll på Römmen, inte dumt med styrelsemöte med hembakat, planering med Kajsa inför midsommar🌸 & sommaren🍀
Vi hann också fixa till Sjukhuslek-utställningen💉🩸
Vad roligt & fint att vi fick till den förra året🤗
Vi planerar för en ny fixarkväll 2/6, både på Stålsviken & städa/fixa i husen så håll utkik 👀
Vi kommer också vilja ha lite assistans på midsommarafton, håll också utkik 👀
Sist men inte minst så letar vi efter en ny person som skulle vilja bry sig om våra textilier lite extra, agera textilombud helt enkelt 🪡 Mer info kommer men är du intresserad, hör av dig redan nu!