11/06/2026
Mölndals innerstad firar 50 år i år 🎉 Men platsen behöver utvecklas för att locka människor även i framtiden - och erbjuda mer än shopping.
Miljöpartiets Ulrika Frick och My Högfeldt skriver i Mölndals-posten om att undersöka möjligheten att öppna den konsthall som la ner för 30 år sedan. Varför? Därför att ett levande centrum behöver mer än handel och genomfart. Det behöver upplevelser, mötesplatser och anledningar att stanna kvar 🌳🖼️👀
🔗 Läs mer här: https://www.molndalsposten.se/asikt/miljopartiet-mer-konst-i-molndal.ab276127-c28e-43cb-a07c-87124ed308ae