09/08/2021
Hej på er! Nu är märstaväggen borta, tack igen för alla år! ❤️
#200812-202108
Streetart verksamheten kommer att fortsätta i Sigtuna kommun, dock kommer det ske via så hör av er till deras insta kring nutid&framtidsfrågor..
För dig som är 13-19 år så kommer jag (Emma) fortsätta att ha workshops men på plats utanför samt vi kommer även besöka andra öppna väggar emellanåt. Vi hörs!
Kärlek! 👐🏻