03/03/2026
Jag får tacka årsmötet för att jag fått förnyat förtroende att leda styrelsen som totalt består av elva personer, hälsar Inger Strömbom Danderyd, Eva Qvarnström Ekerö, Max Simic Södermalm samt Jens Lunnergård välkomna till styrelsen samtidigt som vi tackar av Maria Wilhelmsson samt Per-Gunnar Larsson för Ert arbete i Seniorförbundet Stockholm stad & län för denna gång.
Presidium under eftermiddagen utgjordes av Louise Hammargren KDU samt Tommy Bernevång Forsberg.🙏