14/06/2026
Vädret må vara tråkigt men något som aldrig är tråkigt är att få prata med er lidköpingsbor! 🌹
Dörrknack får avsluta en helt fantastisk helg där vi har varit med ute varje dag från torsdag till söndag och pratat med er både hemma hos er men också ute på torget.🌟
Så många bra samtal, viktiga synpunkter och en energi vi kommer kunna leva länge på denna valrörelse. Stort tack till er! 🌹
Nästa Lördag är det dags för Servicenämnden att ha sina verksamheter och frågor som tema och då hoppas vi att vi kommer få träffa just DIG.
Kom förbi på en kopp kaffe och tjöta politik med oss, och ha framförallt en fortsatt fin Söndag☕️