08/06/2026
Vilken härlig eftermiddag och kväll vi fick när kretsen valde att ha sin sommaravslutning i fina Gränna!!
Först kampanj med dörrknackning och brevlådelappning. Sedan mingel, föreläsningar och middag på Gränna kulturhus. Tack alla deltagare och ha en riktigt skön sommar!
☀️💙☀️Vi ses i valrörelsen! ☀️💙☀️