30/04/2026
Grön Ungdom var med på Miljöpartiet i Västra Götalands årsstämma och val-kickoff förra helgen! 💚 Vi var många gröna på en och samma vackra plats i Skövde. Vi var ute på stan och kampanjade, lyssnade på intressanta föreläsningar av bland annat vårt eget språkrör ⭐️ Sedan tog vi verkligen striden för spetsigare förslag och för att ungas röster ska tas på allvar under arbetet med det regionpolitiska programmet! 👏 Vi fick också världens sötaste maskot med oss på tågresan: humlan! 🍓🐝