12/06/2026
Igår var det skolavslutning för våra åk9 🥳 Vi önskar dem alla en strålande sommar och en fin, nystart till hösten var de än hamnar. Vi saknar er redan 💖
Vi önskar också blivande åk 7, 8 och 9 en härlig sommar 🌸 Vi ses till hösten den 17/8 🌟
Vi tackar också Christian vår rektor för alla år på Västra skolan, som nu går vidare till andra uppdrag. Lycka till Christian 🤩
Glad och vilsam sommar önskar vi er alla.