26/06/2026
🌿☀️ Tack för en härlig invigning! ☀️🌿
Vilken fin dag vi fick tillsammans på invigningen av vår trädgård på mötesplats Noltorp! 💚
Det blev en förmiddag fylld av gemenskap, glädje och många trevliga möten. Vi har njutit av gott fika och nygrillad korv, samtidigt som många passade på att umgås och ta del av vår fina utemiljö till tonerna av Gunnar Lidén som underhöll för oss denna underbara dag.🌞 🌭☕🌸
Stort tack till alla som kom och gjorde dagen så lyckad och ett särskilt tack till våra fantastiska volontärer och samarbetspartners som hjälpte till att skapa en så fin dag.🥰 Nu ser vi fram emot en sommar fylld av gemenskap och många härliga stunder i trädgården! 🌼💚