Vâñ SøKâKLâRı

Vâñ SøKâKLâRı SαyfαшızαH o ş g e L d i n i z (:.-..-.`·.·´★ αRkαdαsLαRnızı dαvet edeRseniz, s e

:( :(
09/05/2015

:( :(

29/04/2015

+Kanka benimle kantine gelsene
- Konko bonomlo kontono golsono
+ Ben ısmarlıcam
-Kardeşim benim seninle ölüme bile giderim

29/04/2015

+Aşkım Retrica'sız bir tane fotoğrafını atar mısın?
-Al hayatım...
+Ya Hüseyin abi sikerim yapcağın şakayı ama

yazacak bişey bulamadım kızlar allah belanızı versin
29/04/2015

yazacak bişey bulamadım kızlar allah belanızı versin

Retricanın camwowun ;))
29/04/2015

Retricanın camwowun ;))

28/03/2015

Sayfaya HanGii Orospoo Çocuğuu hiLe Atmışsaa Gün Geçtikçee azaLıyor . .

MeKan'ımmm :)
21/03/2015

MeKan'ımmm :)

Elma kokusunu sever misiniz? Hiç elma yerken boğazınızda bir yanma hissettiniz mi?Hayır mı?Bundan tam 23 yıl önce 16 mar...
16/03/2015

Elma kokusunu sever misiniz?
Hiç elma yerken boğazınızda bir yanma hissettiniz mi?
Hayır mı?
Bundan tam 23 yıl önce 16 mart 1988 sabahı elma kokusuyla uyandı Halepçeli çocuklar.. elmanın kıt olduğu yerde sevinçle mutfağa yöneldiler önce..
kokunun mutfaktan gelmediğini görünce camlarını açtılar, baktılarki koku dışardan daha çok hissediliyor.. dışarı akın ettiler heyecanla..
çıktıklarında gördüler ki herkes dışarıda.. hızlı hızlı yürümeye başladılar kokunun geldiği yere.. gittikçe şiddetlendi elma kokusu..
biryandan da derilerinde bir yanma hissettiler, aldırmadılar ve yürüdüler..
daha hızlı koşmaya başladılar,koşuyorlardı ama yanıyorlardı,eve doğru koşmaya başladılar..
derileri morarmaya ve büzülmeye başladı..ve kendilerini suya attılar.. bedenleri kavruldu..asit dolu havuza girmiş gibilerdi, ölmüşlerdi..
ölümün nerden geldiğini anlamadan, yanarak..ateşsiz ve dumansız..
Çığlıklarla.. bağrışlarla.. çağırışlarla.. Bir avuç kül olmuşlardı.
Hiroşima'da küçük çocukları yakan da onlardı
Vietnam'da yüzlercesini binlercesini katleden onlardı
Ruanda'da 100 gün içinde 800 bin kişinin katledilmesine sessizce destekleyen duyamadılar o çığlıkları..
Çocuklar ölmesin
Şekerde yiyebilsinler..

16/03/2015

AmbuLans Siren çaLar yoL ister anLarım
da, Cenaze AracıyLaa SeLektör Yapıp yoL
istemek Nedir Amk Adamı Ahirete mi
Yetiştirecen Pezevenk . .

15/03/2015
13/03/2015

#-TÜRKÜRT-
Dünyadaa Aynıı HarfLerLee yazıLan ßaşkaa
iKi Kardeş Irkıı Yoktur,
Türk Diye ßaşLarsan Kürt Diye Devam Edersin.
Kürt Diye yazarSan Türk Diye ßiter .
ßaşımız Sonumuz Aynı.
Derdimiz Tasamız Aynı,
Kaderimiz Yazımız Aynı .
#-KÜRTÜRK-

13/03/2015

-Kanka 4 kızlami cikiyorsun ?
+Evet kanka ne sandin
-Adam sanmıştım
+2sini sana ayarlayim?
-Adam degil adamın dibisin kardeşim

Address

Van MéRKéz
Vanatori
65870

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Vâñ SøKâKLâRı posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share