27/03/2026
I de siste ukene har vi hadd mye påskeforberedelser i barnehagen!🐣 Vi har blant annet lagd masse påskepynt til familien vår, og noe har fått henge på utstilling i barnehagen fram til i dag! En gruppe var også i Strinda kirke på påskevandring, da fikk vi utspille Jesus’ død og oppstandelse, der presten fortalte historien, vasket hendene våre, sang for oss og vi fikk delta på «det siste måltidet». Veldig flott å få være med på det😊⛪️ vi har også spist mye god mat og det har kommet nye tilskudd på gården!🐥🐮 i dag kom også påskeharen på besøk med ett digert påskeegg til oss! Inni lå det plastelina leire og ett lite pynte-egg til hver av oss❤️ God Påske fra denne gjengen!🐣