01/10/2025
25 november er det minnemarkering for de vi har mistet I selvmord. LEVE, foreningen for etterlatte og berørte etter selvmord arrangerer og du er hjertelig velkommen.
Mottak- og oppfølgingssenteret (MO) er et gratis tilbud til personer som har utfordringer med rusbruk
Fjordgata 66
Trondheim
7010
| Mandag | 10:00 - 15:00 |
| Tirsdag | 10:00 - 15:00 |
| Torsdag | 10:00 - 15:00 |
| Fredag | 10:00 - 15:00 |
Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Mottak- og Oppfølgingssenteret i Trondheim legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.