08/10/2025
I morgen, 9. oktober, inviterer vi til avslutning på Knutepunktet 🖤
Det blir mat, dessert og god stemning i Bonitas sine lokaler fra kl. 15 - 19.
Dere som har kjøpt klippekort kan ta med det så får vi vekslet inn dersom dere har mange klipp igjen ☺️
Håper mange vil være med på den siste Knutepunkt-kvelden for denne gang!
Minner om tur til Storlien på ca. samme tidspunkt neste uke 🚌🇸🇪
Velkommen 🌮🥤🍨🍰