25/11/2009
Det er idag sendt klage til kommunaldepartementet på det vedtak som er fattet av kommunestyret. Det var vårt siste demokratiske virkemiddel. Nå gjenstår det bare å håpe at regjeringen ønsker at det fortsatt skal være lys i husan på Skjervøy og Arnøy.