09/02/2021
Onsdag 03.02.21 hadde vi møte i Skjervøy Ungdomsråd. Der hadde vi en gjennomgang av hva ungdomsråd er, hva vi gjør og hvordan😊 vi diskuterte plassering av et nytt samlingspunkt for ungdom på Skjervøy, hvordan vi kan bli bedre på rekruttering og ungdommens kommunestyre 2021. I tillegg valgte vi nytt lederteam. Vi gratulerer Ina Ragnhildsdatter Skallebø som ny leder og Patrik Hansen som ny nestleder!🎊 vi ønsker begge to og resten av rådet lykke til med videre ungdomsmedvirkning!🙌🏼
Vi takker samtid vår avtroppende leder Siril Jørgensen for en god innsats i SUR de siste årene!
Vi gleder oss til å fortsette å tale på vegne av ungdom i vår kommune! Dersom noen har spørsmål kan vi nås på melding her på facebook eller ved å sende mail til Skjervøy Kommune😊