13/05/2026
Endelig ❤️💙 - russetiden er i gang!
Tradisjonen tro var det frokost i kantina til alle russ og andre avgangselever. God stemning og blide folk!
Russetiden starter seinere i år siden eksamen er flyttet til tidligere på året. Det betyr at de fleste nå er ferdig med skriftlig eksamen. NRK var innom på direkten for å sjekke hvordan denne endringen blir mottatt. Sjekk opp NRK radio Telemark! 🎤