29/05/2026
Da har vi atter en gang kommet til fredagen. Forrbundstyret har samling på Gardermoen denne helgen, og der har de mange saker å jobbe seg igjennom. Neste uke er vi alle på kontoret. Ønsker alle en riktig god helg :-) Nyt finværet så lenge det varer :-)