20/02/2026
Bli med til vakre Kjerringøy!✨
🌊✨ Ungdomsleir på Kjerringøy – bli med! ✨🌊
LNTBU og LNT Nordland inviterer til nasjonal ungdomsleir for deg mellom 15 og 26 år som er nyresyk, transplantert eller pårørende – uansett hvor i landet du bor.
📅 27. mars – 1. april (første del av påsken)
📍 Kjerringøy Rorbusenter utenfor Bodø
Vi samles i vakre nordnorske omgivelser for seks dager med fellesskap, aktiviteter og nye vennskap.
Meld deg på her:
https://forms.office.com/e/5cJVmc8uJq
Ønsker du mer informasjon?
📩 E-post: [email protected]
📞 Telefon: 23 05 45 50