18/02/2026
«Det er helt på sin plass å kreve en gransking / tilsynssak vedr. nedleggelsen av akuttfunksjonene.
«Besparelsene» ift. nedleggelsen av akuttfunksjonene ved Mosjøen sykehus er, og har hele tiden vært basert på usannheter».
For alle som vil ha hjelp, ønsker en mal på det som skal innsendes, er det bare å kontakte meg.
Det gjelder både klage på Helse- og Omsorgsminister Jan Christian Vestre (til Helse- og Omsorgs-
departementet), samt på Helse Nord RHF og Helgelandssykehuset HF (Statsforvalteren).
Innlegget i sin helhet 👇
https://www.helg.no/det-er-helt-pa-sin-plass-a-kreve-en-gransking-tilsynssak-vedr-nedleggelsen-av-akuttfunksjonene/o/5-24-1140381