25/09/2024
Denne veka har vi hatt to øvelsar med nødetatane. Først i regi av politiet, så i regi av brannvesenet 🔥 Øvelsen med politiet handla om søk og pågripelse. Øvelsen i brannvesenet bidsto vi brannvesenet med nedkjøling av bygget som brant. Ditta går på å bygge relasjoner og bli kjent med kvar andre og utstyret til partene. Veldig lærerikt og kjekt for oss 😄