19/05/2026
To lærere og åtte elever fra vg2 HEA og BUA har hatt en fantastisk fin og lærerrik tur til Zwolle i Nederland. Nå var det endelig vår tur til å dra på tur. Vi har fått vært med inn i undervisning, observert og prøvd ut ulike prosedyrer innen helsearbeiderfaget og bruke VR briller og simuleringsrom til undervisning. I tillegg har vi sosialisert oss med hyggelige og imøtekommende elever og lærere i Nederland. Takk for oss . Håper på gjentakelse om ikke lenge! ❤️