27/05/2026
9.april tok vi imot to studenter fra OsloMet og i dag er tiden inne for at våre to flotte studenter Aisha og Zeynep går tilbake til skolebenken.
Vi ønsker å takke de for all nyttig refleksjon og tid hos oss i Utekontakten. Vi setter pris på å ha studenter som ønsker å bli bedre kjent med de oppsøkende feltet og samtidig bidrar med nyttig fag inn i arbeidet.
Stor stor applaus 👏 og vi vet at flere ungdommer også har satt pris på samtalene med Aisha og Zeynep.
Vi ønsker de masse lykke til, og siden dagen i dag er 27.mai så fikk vi også samtykke til å skrive og ønske alle Eid Mubarak fra studentene.
Eid Mubarek,
Takk til OsloMet for studenter, vi ser frem mot nye studenter til høsten.