03/08/2021
Vi ber alle følgere av MDG sitt lokallag i gamle Sund om å begynne og følge den nye storkommunen sitt lokallag - Øygarden MDG!
Det var i går 6 uker til selve valgdagen, og i dag er det én uke til forhåndsstemmingen åpner - vi trenger deg i valgkampen! Bli med på laget på https://www.mdg.no/bli_medlem, eller ta kontakt med oss i lokallaget direkte 💚🙂
-Andreas, leder Øygarden MDG
https://www.facebook.com/oygardenmdg
Øygarden MDG går til val på å utvikle kommunen i ei grøn og solidarisk retning. For alle, for alltid!