03/02/2026
Detti blir bra!
🌨️ Gå ’ta banen! – søndag 15. februar 🌨️
Vi gleder oss til å ønske alle velkommen ut på ski langs Valdresbanen! Hele traseen er nå kjørt opp med fine scooterspor, og alt ligger til rette for en god tur – i ditt eget tempo. ⛷️✨
Start hvor du vil, gå så langt du ønsker, og nyt en vinterdag fylt med fellesskap, aktivitet og små møteplasser underveis. Lokale frivillige bidrar som alltid med hyggelige stopp og servering. ❤️
Ta med klær etter været og bli med ut!
Velkommen på tur! Mer info finner du på denne lenken (og i kommentarfeltet): https://bolystland.no/2026/02/03/gata-banen-sondag-15-februar-2026/