05/06/2026
Denne veka har både 1.-2. klasse og 6.-7. klasse nytta det flotte sommarveret til turar i nærmiljøet. Turen gjekk til Korshamna, der elevane fekk utforske naturen på nært hald 🌿🌞
Vi har mellom anna prøvd fiskelykka, leita etter ulike dyr i fjøra og laga små akvarium i tidevassdammane 🦀🐟 1.-2. klasse var ekstra heldige og fekk sjå mink på nært hald - ei spennande oppleving! 🤩
Slike turar gir mange gode moglegheiter for læring, undring og opplevingar i nærmiljøet vårt 💚