21/08/2021
I dag sto vi på stand med Ringerike SV! Der møtte vi mange som var enig med oss og vi fikk dialog med noen ungdommer som syntes politikken vår virket spennende. Vi gleder oss til valgkamp, og de kommende skoledebattene i Ringerike kommune❤️💚