13/03/2026
‼️Vi ønsker å etablere en ny møteplass i Setesdal ‼️
En arena hvor næringsliv, offentlig sektor, frivillighet og politisk ledelse møtes – ikke bare for å lytte, men for å tenke høyt sammen. For å dele erfaringer, utfordre hverandre litt og bli klokere på hvordan vi kan utvikle gode lokalsamfunn der det er godt å bo, jobbe og leve.
Vi tror mye bra skjer når folk med ulike perspektiver møtes rundt samme bord. Når vi snakker sammen om det som faktisk betyr noe for regionen vår – arbeidsliv, inkludering, samarbeid, muligheter og utvikling.
Dette er starten på noe nytt.
Et sted for kompetansepåfyll, modige samtaler og nye ideer.
Første arrangement blir tirsdag 5. mai, og du er hjertelig velkommen til å være med! 🫶
Følg linken under for påmelding:
https://event.checkin.no/220307/dette-maa-vi-snakke-om-hvordan-gjoer-vi-gode-folk-til-et-vinnerlag