30/01/2012
OKEI, UNGDOM!!! No e den årlige kulturmønstringa for Fjaler (og Gaular....) rett rundt hjørnet :D Vi snakkar sjølvsagt om UKM (Ungdommens kulturmønstring)
OG FRISTEN FOR PÅMELDING ER FAKTISK 1.FEBRUAR, SOM ER KUN TO DAGAR TIL!
LAURDAG 11. FEBRUAR e dagen alle (vi) som driv med musikk, dans, kunst, drama, eller film, eller KA som helst som høyre heime på ei scene eller eit lerret, får UTFOLDA oss og vist ka vi kan! Ikkje sjå på det som ein konkurranse fordi "folk kjem vidare", det handlar om å vere med for å ha det kjekt, noko det verkelig er :)
KLIKK lett på linken og meld dåke enkelt på med innslaget eller filmen eller bildet ditt eller bandet ditt! Dåke har ingenting å tape :)
Så då føreslår eg at alle som driv med kultur melder seg på! Du vil ikkje nøle for lenge og vere for sein med påmeldinga, for då er det plutselig 1 år til neste gong...
(veit eg la AKKURAT ditta ut for to veke sidan, men so lat må eg innrømme at eg e :))
...