02/03/2021
Nå er skolebruksplanen ute på høring med høringsfrist 16/4. Alle har mulighet til å sende innspill 🍀☺️For bevaring av Ytre Arna skule sin del, er det fornuftig å sende en uttalelse om ønske om å bevare og rehabilitere skolen og beholde lokasjonen der den står i dag. Vi kommer til å sende vårt innspill og håper andre som feks velforeninger, gater, historielag og andre organisasjoner tar pennen fatt. Vi tenker at dette skal gå bra og at vedtaket om rehabilitering står støtt med tanke på at Høyre og AP og RØDT hittil har sagt at de vil la vedtaket være som det er, og lar Ytre Arna skule ligge som planlagt i løypen til rehabilitering med basseng og nærmiljøfunksjon. MEN! Det skader ikke saken at vi applauderer tiltaket og viser takknemlighet. Mener vi 🤗
Bergen kommunes nettsted - informasjon og tjenester for innbyggerne i Bergen