02/04/2026
Asker og Bærum er tilbake!!
Hei alle sammen! 🌿
Vi er glade for å kunne rope ut at vi endelig er tilbake på Facebook! 🤗
Er du opptatt av natur, klima og lokalmiljøet vårt, eller kanskje bare nysgjerrig på hva vi driver med? Da er du hjertelig velkommen til å bli med i gjengen vår! 🫂
Har du spørsmål, tips til saker vi burde ta opp, eller bare vil si hei? Send oss gjerne en melding her eller på instagram!!
Instagram: nu_askerogbaerum