14/06/2026
Wat was de Buitenspeeldag, georganiseerd door Wijkplatform Walburg, weer een groot succes!
Alles was tot in de puntjes geregeld. Er was van alles te doen voor jong en oud, waardoor iedereen zich kon vermaken. Ook aan de inwendige mens was gedacht, met allerlei lekkers voor de bezoekers. Het was mooi om te zien hoeveel kinderen, ouders en buurtbewoners samen genoten van een gezellige en actieve dag.
Mooi om te zien hoe Wijkplatform Walburg, de Bewonerscommissie Walburg, Diverz, METS en de vele vrijwilligers samen de schouders eronder hebben gezet. Dankzij deze fijne samenwerking is opnieuw een fantastische dag neergezet voor de wijk.
Een groot compliment en dank aan alle vrijwilligers, organisatoren en betrokkenen die zich hiervoor hebben ingezet. Samen hebben jullie er weer een gezellige, verbindende en geslaagde Buitenspeeldag van gemaakt.
Op naar de volgende editie!