30/05/2026
Vandaag op de bunkerdag zijn we actief met rondleidingen in onze “oefenbunker”. Deze bunker is tijden ww2 gebouwd als hospitaalbunker en was onderdeel van de atlantikwall. Onze jeugd verteld met veel enthousiasme over de inrichting van de bunker en verzorgd zo de rondleidingen. De bunker is nog steeds in beheer bij de brandweer. Zouden er hier meer van zijn?