21/01/2026
Mensen zonder ervaring met verdriet gaan ervan uit dat verdriet sneller voorbijgaat als het niet wordt aangeraakt.
‘Het is beter niet in je verdriet te blijven hangen’.
Ze miskennen hiermee helaas dat verdriet beter te overleven is als je het kunt en mag uiten.