De grijze container 1x per maand legen in Waalwijk is onacceptabel.
- Startpagina
- Nederland
- Waalwijk
- De grijze container 1x per maand legen in Waalwijk is onacceptabel.
Sinds 1 januari 2015 heeft de gemeente Waalwijk besloten om de grijze vuilcontainer nog maar 1 x per maand te legen. Dit is onacceptabel.
Adres
Waalwijk
Website
Meldingen
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer De grijze container 1x per maand legen in Waalwijk is onacceptabel. nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.