13/05/2026
Op woensdag 13 mei 2026 tussen 07:30 en 08:30 uur hielden wij een roodlichtcontrole op de Prinses Mariannelaan in Voorburg.
Wij hadden de afgelopen tijd meerdere klachten van omwonenden ontvangen dat er vaak door het rode verkeerslicht wordt gereden door fietsers en bromfietsers. Door dit gedrag onstaan er gevaarlijke verkeerssituaties.
Tijdens deze controle hebben wij 12 fietsers geverbaliseerd.