Sportvissen op 't Ankertje

Sportvissen op 't Ankertje Een gezellig dagje vissen op de Westerschelde? Neem contact met mij op voor alle informatie!

Vanaf vandaag heeft 't Ankertje ook een website πŸ˜ƒπŸŽ£πŸ‘πŸŸβš“
26/12/2021

Vanaf vandaag heeft 't Ankertje ook een website πŸ˜ƒπŸŽ£πŸ‘πŸŸβš“

In de wintermaanden vissen we op gul, schar en wijting, van april t/m juni op schar, tong, makreel en zeebaars. De hele zomer door tot ongeveer oktober kan er ook gevist worden op haaien.

Na een lange stilte zijn we eindelijk weer een keer uitgevaren πŸ˜ƒ, met een grote groep mannen van de gemeente Steenbergen...
12/11/2021

Na een lange stilte zijn we eindelijk weer een keer uitgevaren πŸ˜ƒ, met een grote groep mannen van de gemeente Steenbergen verdeeld over onze boot en sportvis charter Choice. De pan zelfgemaakte verse erwtensoep smaakte goed, na de soep nog een uitsmijter en de mannen konden er weer tegenaan. In de loop van de middag ging het toch harder waaien maar de mannen waren tevreden en zijn allemaal naar huis gegaan met een volle emmer wijting en een enkele schar.
Al met al weer een goede dag op t ankertje.

Bedankt mannen en tot de volgende keer πŸ˜ƒπŸ‘πŸ‘

Team t Ankertje
06 18442968

Wat een bizar jaar hebben we bijna achter de rug...Het jaar gestart met goede moed om lekker vaak uit te varen met gezel...
20/12/2020

Wat een bizar jaar hebben we bijna achter de rug...

Het jaar gestart met goede moed om lekker vaak uit te varen met gezellige vissers aan boord is helaas weinig van gekomen toen het virus covid-19 om de hoek kwam kijken.

Het had een mooi vis jaar moeten worden wat helaas niet zo mocht zijn! πŸ₯²

Maar desondanks zijn we niet bij de pakken neer gaan zitten en zorgen we ervoor dat we in 2021 weer mooie vis mogen gaan vangen! 🐟

Bij deze willen wij van team 'T Ankertje ook iedereen fijne feestdagen wensen.
Een mooi uiteinde ondanks de maatregelen!
Maar ook een mooi, liefdevol en beter 2021.πŸŽ…πŸΌβ˜ƒοΈ

Blijf gezond, wees lief voor elkaar & tot volgend jaar vismaatjes! πŸŽ„πŸŸ

09/08/2020

De KNRM bracht ons tot de buitenhaven, gelukkig hebben we hele goedhartige collega's waarvan er een zo vriendelijk was om ons naar de binnenhaven te brengen πŸ˜„πŸ˜„, bedankt Roy dat je dat voor ons wilde doen!

Het zou een spannende dag worden voor de vissers vandaag. Ze wilden heel graag op de haaien gaan vissen om dat van hun b...
09/08/2020

Het zou een spannende dag worden voor de vissers vandaag. Ze wilden heel graag op de haaien gaan vissen om dat van hun bucket list af te kunnen strepen. Helaas is deze droom niet uitgekomen, halverwege moesten we de boot uit zetten, het was een gevalletje pech en de boot zei doe het zelf maar. Er is nog wel even gevist maar niet met het resultaat wat men wilde.........πŸ˜”πŸ˜”. Rond het middaguur was de KNRM bij de boot om ons terug te slepen naar de haven. Dat was dus een kort visdagje.

Alsnog bedankt mannen en hopelijk binnenkort een nieuwe poging op de haaien.

Team 't Ankertje

Jeetje wat een baarzen vandaag, het was alleen jammer dat ze bijna allemaal onder de maat waren, behalve één, dat was ee...
25/07/2020

Jeetje wat een baarzen vandaag, het was alleen jammer dat ze bijna allemaal onder de maat waren, behalve één, dat was een mooie grote, 66 cm πŸ˜„πŸ˜„

Al met al een geslaagde dag, met regen in de ochtend en een droge middag maar toch nog een nat pak voor de kapitein in de sluis 🀭🀭

Bedankt mannen voor deze gezellige dag en tot de volgende keer!

Team 't Ankertje

11/07/2020

De beste vangst van de dag πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Het was een leuke visdag vandaag, lekker weer en een gezellige groep mannen het was alleen jammer dat  de vis zich niet ...
11/07/2020

Het was een leuke visdag vandaag, lekker weer en een gezellige groep mannen het was alleen jammer dat de vis zich niet makkelijk liet vangen, maar de mannen hebben het goed naar hun zin gehad πŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Mannen bedankt en tot de volgende keer

Team 't Ankertje

Vandaag voor het eerst in lange tijd zijn we met een ploegje van 5 man gaan vissen, het weer was prima, de vangst matig,...
30/05/2020

Vandaag voor het eerst in lange tijd zijn we met een ploegje van 5 man gaan vissen, het weer was prima, de vangst matig, een hele mooie paling verder wat tong, schar en wijting.

Het was weer gezellig mannen, bedankt en tot de volgende keer!!!

Team 't Ankertje

Vanmiddag hebben we een stukje gevaren met de boot, voor de kust van Vlissingen, om de baard aan de onderkant kwijt te r...
21/05/2020

Vanmiddag hebben we een stukje gevaren met de boot, voor de kust van Vlissingen, om de baard aan de onderkant kwijt te raken 😏😏

We kunnen uitvaren om te gaan vissen maar met maximaal 5 man om de 1,5 meter afstand te houden ☺️☺️

Dus willen jullie met een kleine groep gaan vissen dan kun je contact met ons opnemen πŸ™‚πŸ™‚

Team t Ankertje

Onze Kapitein van β€˜t Ankertje blaast vandaag 55 kaarsjes uit! Van harte gefeliciteerd πŸ₯³
17/05/2020

Onze Kapitein van β€˜t Ankertje blaast vandaag 55 kaarsjes uit!

Van harte gefeliciteerd πŸ₯³

Adres

Stationsplein
Vlissingen
4382NM

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Sportvissen op 't Ankertje nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Sportvissen op 't Ankertje:

Delen